השופטים מאשרים: המלצנו לתביעה למשוך את אישום השוחד

    ישראל רובין 1 Comment on השופטים מאשרים: המלצנו לתביעה למשוך את אישום השוחד

    משפט נתניהו: השופטים מאשרים כי הבהירו לתביעה שהיא תתקשה להוכיח את סעיף השוחד בתיק 4,000 והמליצו לה למשוך את הסעיף

    צילום: OREN BEN HAKOON
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השופטים במשפט נתניהו פרסמו הערב (חמישי) את עיקרי הדברים שנאמרו בשיחה עם התביעה והסנגוריה ומאשרים כי המליצו לפרקליטות למשוך את האישום בשוחד לאור הקושי הראייתי. במקביל, הודיעו השופטים על היענות לבקשת התביעה להוספת ימי דיונים בשנת המשפט הבאה בכדי לזרז את המשפט.

    ל"צדדים נמסרה, בפתח הדברים, עמדת ההרכב, לפיה קיימים קשיים בביסוס עבירת השוחד שבאישום הראשון בכתב האישום", כתבו השופטים. "על רקע קשיים אלה, הוצע כי המדינה תשקול לחזור בה מעבירת השוחד באישום זה. עניין זה היה הסיבה היחידה לזימון הצדדים לישיבה. בישיבה הוטעם כי הדברים נאמרים בזהירות המתחייבת. קיום הישיבה בלשכת ראשת המותב נבע מרגישותו של העניין. איש מן הנוכחים לא הביע הסתייגות כלשהי מקיום הישיבה בדרך זו ואיש לא ביקש רישום פרוטוקול.

    "נציין, כי בתגובה לדברים שבסעיף 2 לעיל, מסרה ב"כ המדינה את עמדתה כי המדינה רואה את הדברים באופן שונה; כי תעביר את הדברים לממונים עליה; כי בשלב זה הוצגה לבית המשפט תמונה חלקית בלבד; וכי צפוי כי בפרשת ההגנה יוצגו עניינים נוספים.

    "אגב דברים אלה ובשוליהם, התקיים שיג ושיח קצר עם באי כוח הצדדים. בסופו צוין הצורך בסיום המשפט (לטובת העניין והמדינה). הדברים נאמרו ללא קשר לאופן סיום המשפט וללא קשר לתוצאת המשפט".



    1 תגובות

    מיין תגובות